פרט למוזיקה, BTS מניעים לשינויים חברתיים, ומשתמשים בפופולריות שלהם כדי להנחיל ערכים כמו "לאהוב את עצמי"- קמפיין גלובלי שמטרתו אהבת חינם ולהילחם בתופעת האלימות.
האימפקט החברתי שהם יצרו העניק להם את ההזדמנות לשאת נאום באו"ם, כשגרירים עולמיים של UNICEF. אפילו מגזין TIME כינה אותם "המנהיגים של הדור הבא" והכליל אותם ברשימת "האנשים המשפיעים ביותר של 2019".
עם הזמן שחולף, אנליסטים מתחילים להבין את גודל ההשפעה של אפקט BTS על דרום קוריאה, ומבינים שהוא אינו מוגבל רק למוסיקה, אלא גם תורם להפצת התרבות הקוריאנית, תורם לכלכלה ולתעשייה.